torsdag 19 mars 2015

15 Weird Questions

Okay, nu var det det ju meningen att jag skulle lägga upp del 2 av förra questions-grejen jag gjorde, men min hårddisk havererade och jag blev av med svaren jag hade skrivit och jag pallar verkligen inte skriva om det, så istället tänkte jag lägga upp en annan lista :P

1. Har du något smeknamn som bara din familj kallar dig?:
Kickan! Jag hette det de första veckorna av mitt liv haha

2. Har du några konstiga vanor?:
Jag brukar sätta våra knivar i ordning (vi har dom på en metall-list), 
men jag vet inte om det räknas?

3. Har du några konstiga fobier?:
Hajar, hissar och öppet vatten. Fast de är väl inte så konstiga?

4. En sång du älskar att spela högt när du är själv:
Tokyo av Danny Saucedo haha!

5. En av dina största pet peeves:
Folk som smaskar!

6. har du några nervösa beteenden?:
Jag pillar rätt mycket på mina naglar när jag blir nervös.

7.Vilken sida av sängen sover du på?:
Aaaaall ovaaah! Har sängen för mig själv så jag sover typ i mitten.

8. Vad var ditt första mjukisdjur och vad heter det?:
En rosa plyschhund med gröna öron och svans som heter Mimmi!
(Min storebror har en likadan fast med omvända färger)

9. Vad beställer du på Starbucks?:
Har aldrig varit på Starbucks haha.

10. En skönhetsregel du predikar men aldrig följer:
Vet inte, har nog inga regler liksom.

11. Vilket håll står du på i duschen?:
Umm med ryggen ut mot rummet?

12. Har du några konstiga "bodyskills"?:
Jag kan hålla händerna bakom ryggen. Alltså genom att hålla 
den ena bakåt över axeln liksom? Svårt att förklara.

13. Vad är din favorit-comfort food?:
Donken-pommes!

14. Ett uttryck du brukar använda:
"O maj gaaaad!"

15. Dags att sova- vad har du EGENTLIGEN på dig?:
Basically en stor tröja och om det är vinter så har jag fleecebralls, annars shorts av nåt slag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar