söndag 9 december 2012

I'm tired, can we just sleep tonight

Jobbig dag. Den började bra men slutade desto värre.
Åkte till hlm för att träffa Tova, köpte massa fina grejer och fick min hårfärg osv.
Träffade min bror också och kelade med hans lilla katt. Men jag hade stressat imorse och inte skött maten, hade bara ätit en lussebulle och druckit en latte så när jag åkte hem till Eslöv var jag svimfärdig, shaky och mådde fruktansvärt dåligt.

Fixade mat när jag kom hem men mådde fortfarande illa och det hela slutade med en panikattack och ett samtal till sjukvårdsupplysningen vilket nästan ledde till en resa till akuten. Började dock må bättre under tiden jag pratade med de tre sjuksköterskorna som tog mig på allvar och inte pratade med mig som om jag vore ett barn, vilket jag uppskattade. Fick ett nr till en psykjour så jag kan prata med nån om det behövs.

Nu kan jag inte sova så jag kollar på Criminal Minds och ska nog göra té. Har dock ingen mjölk men det går utan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar