onsdag 21 november 2012

À la folie

Idag sov jag till kl 2 och har knappt gått ur sängen förutom för att gå till köket. Har orkat med att måla naglarna och göra kaffe (man måste ju prioritera!), förutom det så har jag mest kollat på Criminal Minds.

Gör inte så mycket vettigt nuförtiden. Försöker ta mig upp på morgnarna och ta mig till skolan, och efter helvetesperioden så börjar det faktiskt kännas lättare nu.
Är glad att jag har vänner som håller mig flytande, och att det bor en del bra folk här som lyckas få upp mig på morgonen.

Saknar mina vänner hemifrån men jag försöker att inte tänka på det för det blir bara jobbigare då. Jag är glad att jag träffat nytt folk här också, har varit med om en massa kul med dom.

Anyways, dags för mer kaffe och mer Criminal Minds!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar