söndag 15 januari 2012

Can't be bothered

Själv hemma atm. Föräldrarna + plutt-vovven är iväg på middag och lillebror är på nån återträff. Jag själv är barnvakt åt yngsta lillebror. Var rätt nice att ha tv:n för mig själv :3 Laddade upp med popcorn, cola, pringles och cider och bänkade mig framför Gladiatorerna, och efter det såg jag Scorpion King. Inte helt fel ^^ nu har jag dock inget att göra, och mitt ben gör så satans ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Det sticker liksom i det, och bränner så fort jag rör mig och det är sjukt varmt ._. Men ja, vad gör man då om man behöver tänka på annat? Jo man slänger på smink och tar bilder :3

2 kommentarer:

  1. Låter mysigt med lite snacks :) Och du är jättefin!

    SvaraRadera
    Svar
    1. aa det var riktigt mysigt :)
      tack sötnos, du är också superfin :*

      Radera